Vanwege het zeer warme weer worden alle trainingen en wedstrijden bij Bon Boys tot en met zondag 28 juni afgelast. Ook de kantine blijft gesloten.

Bij andere activiteiten, waaronder het F-kamp, vragen we iedereen om gezond verstand te gebruiken en goed te letten op voldoende rust, drinken en bescherming tegen de zon.